Tuesday, April 22, 2014

Short Vacay! Malacca Trip

Assalamualaikum

Short Vacay, Malacca Trip!

haha. tajuk tak nak over, tapi memang short vacation pon.
just 2 days 1 night stay. tapi best sangat :)

planner vacation terbaik mestilah best friend aku 
ILI AYUNI MOHD IKHSAN

hahah. sila bangga aku mention nama kau kat sini :p

Tempat : Splendens A' Famosa Resort, Melaka


so, kalau dah nama pon vacation haruslah dipenuhi dengan gambar ye tak?


tempat pertama kitorang pergi adalah Fruit Farm
tapi tak berapa best sangat sebab tempat dia tak berapa terjaga, 
plus bukan musim buah-buahan.

end up tukar plan, pergi Tanjung Bidara :)

but unfortunately, no pictures. 
sebab semua orang sibuk lunch :P






semangat bebudak ni nak main air, sampai-sampai terus nak main. hahaha








dah penat mandi kolam
makan pastu tengok tv


kusyuk tak ingat kan? haha.
dalam kelas kena fokus macam ni tau nanti :p




sementara anak-anak sibuk tengok kartun kat tv,
lelaki-lelaki sekalian dah prepare untuk bbq malam nya nanti :)





sementara yang perempuan semua, sibuk kat dapur prepare makanan lain :)

dan dan

ingatkan budak-budak kecil tu semua dah penat mandi kolam,
sekali petang tu ajak aku main bubble.
-.-


dan, dah kenapa pulak aku yang melayan mereka main.
jangan tanya, sebab aku pun tiada jawapan dia. hahaha



sila abaikan muka aku yang sememeh tu. haha



reaksi zafran ibarat pegang pedang agaknya. hihi





 comel sangat lahai bebudak ni. hahaha.
too cute to handle i guess! :p



sebelah malam pulak,
BBQ & celebrate birthday AYDAN :)




HAPPY BIRTHDAAAYYY AYDAN :)




birthday boy with his mama & abah



lepas bbq, mak-mak semua tidurkan anak masing-masing
haha. macam-macam ragam. okey aku boleh bayangkan 
macam mana aku berperang nak tidurkan anak aku nanti. 
HAHAHAH. LOL

lepas anak-anak semua dah tidur, so it's ladies time!
ladies time ape? kitorang la plak yang swimming.
HAHA. tengah-tengah malam.

esok pagi nya, haha. sama jugak
bangun-bangun je budak-budak ni dok sibuk nak mandi kolam.


aydan cuak mandi kolam -.-



sebelum balik, ambil gambar dulu seround. 
hahah.



-us-







kak ain's family


kak roha's family


kak ijan's family


the birthday boy, AYDAN :)


pak adhi's family



Keluarga Ahli Makmal Kawalan


 itulah short vacation kami.

harga tempat ni quite affordable
tempat best. especially kalau nak buat family gathering
sangat recommended :)

everything is included, just tinggal bawa makanan & pakaian sahaja.

boleh visit : http://www.villafamosa.com/

for any enquiries atau jika anda interested untuk kesana.

sekian. toodles!


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...