Thursday, August 4, 2011

Barakallahu Lakuma Roslina & Uwais

Assalamualaikum,



pagi tadi dapat satu berita yang amat gembira.berita pernikahan cik roomate sayang, Roslina binti Sahidin dan pasangan pilihan hati nya Uwaisilqrani bin Ahmad Zaini. TAHNIAH untuk anda berdua. Ya ALLAH, rase mcm baru semalam kenal cik ros ni tup tup dia dah nak nikah dah.sobsss.segala macam perasaan bercampur ni tau dak?bukan apa saya dah anggap ros ni macam kakak sendiri.boleh kata banyak benda kitorg kongsi.

actually dah lama dah pon tau planning dorg nak kawen ni.but then saje buat-buat konon-konon tak tahu kan.padahal saya sendiri jadi saksi waktu perkenalan dorg.tapi ape pon saya akan doakan yang terbaik untuk mereka berdua.Insya Allah.

and tak memasal je semua orang dok tanya.tiya, tahu tak roomate ko dah nak kawen?betul ke?and saya gelak2 je la sambil mengiakan benda tu.ye la benda kawen tak kan la main tipu-tipu plak kan.sape nak tipu tipu meh bagi penampar sebijik.haha.dah tanye tu tetiba je muncul soalan ni,"roomate kau bakal,bila plak ko punya turn?* errrkkk.macam nk pitam sekejap.maaf lah ye mungkin lambat lagi kut turn saya calon pon takde masalahnye.camne?hahah XD

to my dearest roomate;
semoga menjadi isteri solehah yang mampu menjaga makan minum,nama baik suami anda.semoga bertabah dalam segala bentuk cabaran yang bakal dilalui *this one i know you can, i know you.you are such a strong woman that i've ever known*,jangan simpan segala apa yang dirasa seorang diri,now you have someone that you can share all the joyness,sadness and sorrow,let it out okey :) saya akan sentiasa doakan yang terbaik untuk kakak saya sorg ni*even die sbnrnye sebaya.hehe* moga Allah sentiasa meletakkan kalian berdua di bawah lindungan kasih dan rahmat-Nya. and i will always pray for your happiness.

THANKS for everything you did to me, HALALKAN segala makan minum dan barang semua yang penah kita kongsi and pakai,thanks for being there to listen all my stories either sad or happiness, thanks for comfort me when i'm down,thanks for all the advises that you give to me.there are so many things that i want to tell you but i can't write it all.there is too much! and the most important thing ILOVEYOU until my last breath :')

walaupun hati sedikit sebak tapi i am really happy for you sbb saya tahu segala apa yang dia lalui.mungkin ini yang terbaik untuk dia.InsyaAllah :')

hanya ini yang mampu dikirimkan iaitu sepotong doa buat kamu berdua :')

4 comments:

GUGU ZERRANI said...

kau bile lagi tiya?hehe

Attiya Tajuddin said...

aku dah agak dah mesti soalan ni org tnye aku.Wallahualam.
belum sampai lagi turn aku.haha XD
calon pon takde mek?nak kawen cne,fokus stdy dlu :P

IRmasha said...

bakal suami dia umur berapa? tahniah lah mereka.lagi buat aku berangan2 nak jugak tapi lambat lagi..huhu

Attiya Tajuddin said...

26 thn.dah keje dah,hehe
tuh la berangan2 jugak.tp duit kne ade klu nk kawen.xkn nk pakai duit parents ye dak? so mari simpan duit byk2 mulai skrg.haha :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...